Social chat

Hello my dear haters.CLICK HERE

Blog family

Aku redha dan pasrah


Dikala malam yang sepi, angin bertiup sepoi-sepoi.
Dengan kesakitan hati yang mandalam ingin meluahkan apa yang ada apa yang terisi atau tersurat,tersirat dan sebagainya di dalam hati.
Kadang aku tak faham dengan manusia di sekililing aku yang sesuka hati pergi sesuka hati kembali.
Buat kali kedua aku terima.
Kali yang seterusnya aku minta engkau angkatkan kaki kau dengan penuh tatusila adat istiadat melayu,
berambus daripada pandangan mata aku.
Aku taknak nampak apa pun, walaupun bayang-bayang engkau! Kau jangan ingat aku tak buat, aku bosan tak suka. Kau faham kan?


So kalau orang dah tak suka makna nya apa? berambus lah
Takpayah lah masa tu kau nak terhegeh-hegeh menghabiskan masa untuk aku. TAK PERLU.
aku ulang TAK PERLU!
Kau pergi terus dan tolong jangan menoleh lagi ke arahku, tolong aku mohon jangan tunjuk kan muka kau sebelum aku muntah,aku ludah atau apa.
Aku penat kalau hari-hari nak menghadap orang yang perangai tak pernah nak ubah.
Takpayah nak kasi alasan yang macam adik-adik. Aku dah besar, aku bukan budak-budak kau nak tipu,main-main. 
AKU KECEWA
Orang yang aku sayang selalu buat aku kecewa, walhal orang yang aku benci selalu ada disisi
Ya Allah kau beri lah petunjuk yang mana baik untuk hamba mu.


Pengalaman mendewasakan saya. Bagaimana dengan anda?

•Entry updated on Sunday, December 22
•Get 6 fingertype(s)