Social chat

Hello my dear haters.CLICK HERE

Archive

Blog family

Braces pain


Sakit ke pakai braces?
Sakit juga selepas pasang, masa pasang tak rasa apa. Rasa macam
"Hekeleh tak sakit pun" Sambil rasa diri ni kuat sangat-sanggat. Aku tak perlukan Pain killer!
Aku kuat aku kuat sekuat-kuatnya, buktinya ramai kata pakai braces sakit, tapi aku?
Eleh tak rasa apa wei! Takbur kan?
Lepas je malam menjelma, ya Allah kenapa aku rasa gusi berdenyut?
Kenapa rasa macam ada orang tengah tarik-tarik gigi ni?
Kenapa rasa mcm nak tampar diri sendiri? Saat tu kau meringkuk macam mana pun sakit tu takkan hilang.
Allah je yang tahu tau! 

Tapi depends dekat orang lah en, 
Ada yang rileks ada yang sakit. So aku rasa takda orang pun yang cakap tak sakit pakai braces ni. 
Kau pakai fake braces baru tak sakit. Huaaaaa
Malam tu juga lah aku rasa nak meraung, nak pergi klinik balik suruh dia cabut balik. 
Tapi apa kan daya, aku hanya mampu menongeng kesakitan.Nak cantik aku sanggup.
Pui geli nya 
So sesiapa yang akan pakai braces tu bersiap sedia dengan senjata anda untuk menahan kesakitan.
Ada patient sampai demam lah apa lah, tapi Alhamduliilah aku tak demam. Hehe

Dengan kekasaran tahap dewa juga aku punya bracet tercabut banyak kali gila sampai dctr tu nasihat benda yang sama tanpa muak. 
Aku rasa kalau dctr kerajaan aku dah kena maki dekat situ. Hehehe
Dalam masa beberapa minggu juga santapan korang hanya benda-benda lembik
Macam bubur, sebab memang tak boleh makan benda keras macam ayam,biskut. 
Sakit nya ya amat bila nak dikunyah. 
Rasa tittle sebagai gigi dah tiada guna nya duduk di dalam mulut. Seksa.


Pengalaman mendewasakan saya. Bagaimana dengan anda?

•Entry updated on Saturday, December 21
•Get 4 fingertype(s)