Social chat

Hello my dear haters.CLICK HERE

Blog family

School Stuff. Syukur

Pejam celik pejam celik lagi beberapa hari je dah nak masuk ke sekolah semula.
Tahun last untuk semua batch 97 hehe.
Semalam aku dengan riangnya beli school stuff tapi aku tak beli semuanya.
Aku baru beli alat tulis dan kasut. 
Masa yang selebihnya pergi teman kawan aku ambil barang dekat PD
Dan........adalah


Kalau ada sesiapa yang terperasan ada persamaan di dalam gambar ni iaitu gunting'
Apahal ada dua pun aku tak tahu dan apahal gam aku hilang dan apahal aku beli gunting.
Sebab dalam istilah aku bersekolah selama 10tahun aku tak pernah beli gunting.
Hahahaha tapi tak tahu kenapa tahun ni aku beli. Mungkin excited sangat?
Sampai terambil dua paling tak tahan, boleh tak perasan time dekat cashier tu
Gam pula entah mana :'(


So aku ambil keputusan untuk simpan je gunting warna biru tu and pakai gunting hitam putih tu.
Lagi satu aku tak tahu kenapa aku beli Faber castle punya pensilNip
Selalu aku beli Pilot. Aku khayal serious tak tahu kenapa entah.
Yang paling aku puas hati aku dapat pensilbox yang ada tali mcm tu.
GAYAT. Tapi aku puas hati. Lagi-lagi warna fav pulak. Yay!
Walaupun kawan aku kata mcm angkatan tentera aku tetap suka
Kenapa ada tali?
Senang aku nak sandang bila pergi bilik seni ke, makmal ke..
Takpayah nak pegang-pegang.


Kasut pula aku memang pakai kasut sarung macam ni.
Since 2013 lagi. Sebab aku ni jenis bangun lambat.
Confirm-confirmlah masa nak pakai kasut aku terus sarung macam tu takpayah nak ikat-ikat.
Lagi satu time basuh tak payah susah-susah nak buka tali.
Senang hidup, jimat masa, jimat tenaga.


OutfitOfTheDay #ootd


Pengalaman mendewasakan saya. Bagaimana dengan anda?

•Entry updated on Tuesday, December 24
•Get 8 fingertype(s)